martes, 8 de septiembre de 2009

De volta

















Xa estou de volta dende fai días, pero necesitaba alargar un pouco as miñas vacacións blogueiras para organizar os arquivos das fotos das vacacións. Ademais, prometín que ó primeiro que sacaría sería algo sobre o pazo de Leilón (Luis, estou niso) e necesitaba fotos novas e un pouco mais de información. En canto teña todo volverei a miña Ulloa. Non vos impacientedes.

Na fotografía, unha lagarta azul que veu dentro da miña cámara dende Formentera.

2 comentarios:

Chousa da Alcandra dijo...

E marchaches cuns lagartos e volves cunha lagarta!!.
Dende a Chousa douche a benvida.

A Ulloa en fotos dijo...

Mira que lles teño cariño a eses bichos pero por primeira vez sentinme acosada por eles. Os de aquí escapan, os de alá non paran de mirarte para ver se che se cae un pouco de xamón do bocadillo e poñerse a correr para recollelo. Nunca tan fácil foi facer unha boa foto a unha lagarta!

Por certo é lagarta porque "lagartixa" é un castelanismo. Curiosamente non é unha cuestión de sexo, senón de tamaño